Rendhagyó programot választott a KÉSZ Csoport a fenntarthatósági kampányához és kollégái edukálásához: a klímaváltozás egyre sürgetőbb kérdéseit egy stand-up comedy est keretében hozták közelebb a munkatársakhoz.
Szokatlan belső kommunikációs kampányt indított az idén 40 éves KÉSZ Csoport: egy stand-up est keretében igyekezett megismertetni a fenntarthatóság legfontosabb kérdéseit és az ehhez kapcsolódó fejlődési lehetőségeket a munkatársakkal. A est vendégelőadója Litkai Gergely humorista és Máté Bence világhírű természetfotós volt. Az esemény legfőbb célja a sokszor nehezen megfogható fenntarthatósági kérdések humor segítségével való megközelítése, érthetőbbé, megfoghatóbbá tétele volt a munkatársak számára, ezáltal pedig egy szemléletmódbeli változás elindítása.
A KÉSZ Csoport KÉSZ Next néven az év elején indított nagyszabású fenntarthatósági programot a tavalyi Naturban kampányt folytatva, amelynek segítségével a fenntarthatóság egyre jobban beépül a cég üzleti stratégiájába és részévé válik a vállalati kultúrának. Ehhez pedig elengedhetetlen, hogy a kollégák is aktívan tegyenek ezért a mindennapokban egyéni és szervezeti szinten is.
A társaság folyamatosan azon dolgozik, hogy ne csak vállalati és iparági, hanem lakossági szinten is tegyen a zöldebb jövőért. Ennek keretében tavaly egy interaktív, szabadtéri kiállítást is rendeztek Máté Bencével. A Naturban 2021 – Avagy a természet a városba költözött című kiállításon a természetfotós több mint száz alkotása várta a látogatókat Budapesten. A tárlathoz egy microsite is készült, a naturban.keszgroup.com oldalon a szabadtéri kiállítás teljes anyagát fel lehetett fedezni.