Közel kétezer gamert mozgatott meg a KÉSZ Csoport virtuális építési kihívása. A résztvevőknek fenntartható épületeket kellett tervezniük az egyik legnépszerűbb nyílt világú sandbox videójátékban.
Vízturbinák, napelemgyűrűk, geotermikus fűtés, szintenként kialakított zöldövezetek, hatalmas üvegfelületek, automatizálás – többek közt így képzelik el a fenntartható építkezést a fantáziájukat szabadon engedő gamerek. A KÉSZ Csoport nyereményjátékában november közepéig közel kétezren regisztráltak, végül 976-an játszottak a határidő lejártáig. A feladat az egyik legnépszerűbb nyílt világú sandbox videójátékban fenntartható és kreatív épületek tervezése volt.
Mindhárom dobogós pályamű alkotója magas épületet tervezett. A zsűri egy futurisztikus, fával kombinált felhőkarcolót talált a legjobbnak, a második helyezett egy csavarodó torony lett, harmadikként pedig egy gömbökből összeálló toronyház végzett.
„Mindig örülünk, ha technológiafókuszú építőipari vállalatcsoportként sikerül a fiatalokat megmozgatnunk és megmutatnunk, hogy mennyi lehetőség rejlik az építőiparban, izgalmas, sőt menő és nem utolsósorban fenntartható is lehet ez az iparág. Rengeteg ötletes és kreatív pályamű érkezett, közülük sokat legszívesebben a valóságban is megépítenénk. A fenntarthatóság kérdése az egyik legkomolyabb kihívás, ami az építőipar előtt áll, jó látni, hogy a téma mennyire megmozgatta a fiatalokat és milyen színvonalas munkák érkeztek” – mondta Metykó Tibor, a KÉSZ Csoport marketing- és vállalati kommunikációs igazgatója.
A játék eredménye a KÉSZ Csoport Instagram-oldalán, a bióban érhető el.