A négydarabos KitKatek korlátozott ideig kerülnek új csomagolásba Ausztráliában, ahol a vállalat kizárólagos megállapodást kötött a helyi Coles kiskereskedelmi lánccal több mint 250 ezer papírba csomagolt KitKat szelet gyártásáról.
A Nestlé a csomagoláson elhelyezett QR-kód segítségével kívánja összegyűjteni a fogyasztóknak az új kezdeményezéssel kapcsolatos visszajelzéseit. A cég édesipari kutatási és fejlesztési központjának csomagolási szakértői az angliai Yorkban tesztelték és alakították a célnak megfelelően a papírt.
A papírcsomagolás bevezetése része a vállalat azon törekvéseinek, miszerint az innováció segítségével valósítanák meg csomagolási célkitűzéseiket.
A Nestlé vállalta, hogy 2025-ig egyharmadával csökkenti a szűz műanyag felhasználását, így újrahasznosítható papírcsomagolást vezetett be tavaly a Quality Streetnél, valamint a Smarties márkanév alatt értékesített összes édességnél. A cég idehaza is igyekszik élen járni a környezettudatosság terén – írta a trademagazin.hu.