Zöldmánia

Így ehetünk olcsón finomat

A vevők valamennyi SPAR és Interspar áruházban bekapcsolódhatnak a tudatos élelmiszermentésbe a Munch-applikációval, így olcsóbban, gyorsan és kényelmesen juthatnak hozzá jó minőségű élelmiszerekhez.

A Munch, hazánk egyik leginnovatívabb élelmiszermentő vállalkozása tavaly novembere óta stratégiai partnere a SPAR Magyarországnak. A kezdeményezés, amely applikáción és weboldalon keresztül is elérhető, egy gyors és kényelmes eszköz az élelmiszermentéshez. Csak le kell foglalni a kiválasztott csomagot az ingyen letölthető mobilalkalmazáson vagy a honlapon keresztül, online kifizetni, majd egy meghatározott idősávban át lehet venni az üzletben. Ez lehetővé teszi, hogy a kínálati oldalon megmaradó, de még jó minőségű élelmiszerek a piaci árnál jóval olcsóbban kerüljenek a fogyasztókhoz.

A hazai áruházlánc esetén zöldségek, gyümölcsök, gyümölcslevek, csomagolt és csomagolatlan kenyerek, pékáruk, sós- és édes finomságok, tejtermékek, tészták, szalámik, felvágottak, friss tojás, valamint további, hűtést nem igénylő termékek lehetnek a SPAR Munch meglepetéscsomagjaiban, az eredeti ár közel harmadáért, vagyis akár 66 százalékos kedvezménnyel.

„Az elmúlt fél évben, 2022 novemberétől Budapesten, Szegeden és Hódmezővásárhelyen 19 SPAR szupermarketben és 2 Interspar hipermarketben teszteltük a Munch-alkalmazást, amely vásárlóink körében rendkívül kedvező fogadtatásra talált. Az eltelt hat hónap alatt a kezdeményezésbe bevont üzletekben több mint 26 ezer csomag talált gazdára, amely közel 26 tonna élelmiszer megmentését tette lehetővé” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

A Munch egy magyar ötletgazdák által létrehozott platform, amelynek célja az élelmiszerpazarlás visszaszorítása, és ezzel a fenntartható, felelős élelmiszer-kereskedelem, vendéglátás és fogyasztás elősegítése. A rendszer működése elolvasható ide kattintva.

A munchok nemcsak hasznosak, de meglepetést is jelentenek, hiszen a vásárlók nem tudhatják előre, hogy pontosan mit tartalmaz majd a csomagjuk: mindig az kerül bele, ami az adott napon megmentésre vár. Ezzel a hazai üzletlánc vevői azon túl, hogy ételt mentenek, új termékeket is felfedezhetnek, hiszen az adott alapanyagok felhasználásával új ételeket, recepteket is megismerhetnek – ebben segíthet a közösségi oldalakon aktív Munch-közösség, amelyhez csatlakozva hasznos információkat, ötleteket kaphatnak a vásárlók.

ÍRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE


Kapcsolódó CIKKEK