Zöldmánia

Dizájnpályázatot hirdet az Auchan

Az Auchan Magyarország egyik kitűzött célja, hogy 2025-re a legfenntarthatóbb vállalatok közé tartozzon a hazai piacon.

Tavaly a cég komoly lépést tett a műanyagmentesítés irányába, amikor az élelmiszer-kiskereskedelmi láncok közül elsőként vonta ki teljesen az áruházaiból az egyszer használatos műanyag zacskókat, amelyeket korábban a zöldség-gyümölcs és a pékáru lemérésére használtak.

Az Auchan az idei műanyagmentes július alkalmából is szeretné felhívni a figyelmet a műanyaghasználat csökkentésére és a fenntartható életmód fontosságára. A kezdeményezés részeként dizájnpályázatot hirdetett, hogy a környezetbarát csomagolásokat kreatív megoldásokkal is népszerűsítse. A hónap végéig várják az ötleteket, amelyek nemcsak esztétikusak, hanem grafikai és szöveges formában is fontos üzeneteket közvetítenek a műanyagszennyezésről és a fenntartható vásárlási szokások fontosságáról. A nyertes pályázó díja többek között az lesz, hogy a dizájnja rákerül a papír bevásárlótáskákra az ősz folyamán, hogy ezzel is a környezettudatosságra ösztönözzék a vásárlókat.

Amellett, hogy a zsűri által kiválasztott legkreatívabb pályamű rákerül a bevásárló papírtáskákra, az első helyezett 200 ezer, a második 100 ezer, a harmadik pedig 50 ezer forint értékű Auchan ajándékkártyát kap. Pályázni 18 éven felülieknek lehet július 30-ig.

ÍRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE


Kapcsolódó CIKKEK