A diszkontlánc az együttműködő partnereivel közösen gyűjti a műanyaghulladékot, hogy újrahasznosítsa azt.
A hulladékot az Ocean Bound Plastic sportruházatok szálaiba építik be, így születik a hulladékból egy új, stílusos és környezetbarát sportruházat. A part menti régiók és az óceánok szennyezettsége ezáltal mérséklődik, a környezetben lévő hulladék pedig visszakerül az újrahasznosítási körbe, hozzájárulva a körkörös gazdaság előmozdításához.
A Schwarz csoport vállalatai által közösen kidolgozott REset Plastic stratégia részeként a Lidl azt a célt tűzte ki maga elé, hogy 2025-re minden saját márkás csomagolását maximálisan újrahasznosíthatóvá tegye, és ezekben átlagosan 25 százalékban újrahasznosított anyagot használjon fel. Emellett a vállalat azon is dolgozik, hogy 2025-ig 20 százalékkal csökkentse a műanyaghasználatát a saját márkás termékei csomagolásának optimalizálása révén. Az Ocean Bound Plastic újrahasznosított anyag felhasználásával a Lidl mérsékli a műanyaghulladék mennyiségét a környezetben, és egy fenntarthatóbb alternatívát kínál vásárlóinak, akik ezáltal hozzájárulhatnak az erőforrások védelméhez.
Az újrahasznosított Ocean Bound műanyag felhasználásával készült, többféle színben kapható Crivit női sporttop, férfi sportpóló, illetve a női és férfi sportrövidnadrág.