Zöldmánia

Egymilliót érhet az Auchan új papírtáskája

Az Auchan folyamatos törekszik arra, hogy a legfenntarthatóbb vállalatok közé tartozzon, ennek érdekében évről évre új stratégiai lépéseket tesz.

Tavaly a hazai piacon elsőként vonták ki teljesen a letéphető, egyszer használatos műanyag zacskókat az áruházakból, ezzel évente 172 tonna környezetre ártalmas műanyagot spórol meg. Az Auchan az idei műanyagmentes július kampány során is az egyszer használatos plasztikok csökkentését helyezte a középpontba. Ezért egy kreatív dizájnpályázatot hirdetett az áruházban kapható papírtáska újratervezésére. Olyan ötleteket vártak, amelyek fontos üzenetet hordoznak a fenntarthatóságról, a tudatos vásárlói szokásokról és döntésekről, valamint a műanyagszennyezésről. A pályázat különlegessége, hogy a győztes grafika gyártásba került, és a megvalósult formáját 50 ezer példányban az Auchan papírtáskákon láthatjuk viszont.

Több mint 70 érvényes pályázat érkezett, a szakmai zsűrihez Alföldi Róbert is csatlakozott. Nem volt könnyű meghozni a döntést, de végül kiválasztották a három legszínvonalasabb munkát, amelyek közül Aszódi-Vitéz Júlia kreatívjával ellátott papírtáska már elérhető az áruházakban. Ezenfelül az első helyezett 200 ezer, a második, Schaffer-Sós Natália 100 ezer, a harmadik, Varga Dániel pedig 50 ezer forint értékű Auchan-ajándékkártyát kapott.

A nyár a műanyagmentes júliusról szólt, október pedig a bizalom hónapja az Auchannál, így azok, akik most vásárolják meg a 129 forintos papírtáskát a Bizalomkártyájukkal, Bizalompontok formájában visszakapják az árát. Október 5. és 31. között nemcsak az új külsőt kapott papírtáska miatt érdemes az Auchanban vásárolni, hanem a különleges ajánlatok miatt is érdemes lesz használni a törzsvásárlói Bizalomkártyát. A legszerencsésebb vásárlók akár 1 millió Bizalompontot, azaz 1 millió forintot vagy egy elektromos kerékpárt vihetnek haza.

ÍRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE


Kapcsolódó CIKKEK