Az áruházlánc 60 százalékkal csökkentette a szén-dioxid-kibocsátását azzal, hogy különböző intézkedéseivel a megújuló energiára összpontosít.
A Lidl 2019 óta évente vizsgálja és elemzi a karbonlábnyomát, és olyan intézkedéseket hoz kitűzött a klímacéljainak elérése érdekében, mint a működésből származó üvegházhatású gázok kibocsátásának a 2019-es értékhez képest 80 százalékos csökkentése 2023-ig.
A diszkontcég célja a kibocsátások elkerülése, de legalábbis mérséklése azáltal, hogy például kizárólag a működésből adódó elkerülhetetlen kibocsátásokat veszi figyelembe, valamint tanúsított kompenzációs projekteket választ.
A Lidl a beszállítóival együttműködve intézkedéseket foganatosít a szén-dioxid-kibocsátás csökkentésére a teljes ellátási láncában, emellett hatékony intézkedésekkel igyekszik támogatni a beszállítóit abban, hogy az SBTi kritériumainak megfelelően határozzák meg a saját klímacéljaikat, és azokat meg is valósítsák – írta a trademagazin.hu.