Új, csomagolásmentes házhoz szállítási lehetőséget kínál ügyfeleinek a drogérialánc házhoz szállítás esetén.
A Rossmann mindig is fontosnak tartotta a fenntarthatóságot és környezetvédelmet, és most további lépéseket tett azért, hogy még zöldebbé tegye az üzleti tevékenységét. Úgy vélik, hogy a fenntarthatóság nem vállalati szinten kezdődik, hanem minden egyes vásárlói interakcióban lehetőség nyílik a kedvező hatás kiterjesztésére. Az új, csomagolásmentes szállítási lehetőség bevezetésével a cég arra ösztönzi a vásárlókat, hogy kis lépésekben is tegyenek azért, hogy csökkentsék a környezetre gyakorolt hatásaikat.
A csomagolásmentes kiszállítás rendkívül egyszerű és kényelmes. Amikor a vásárlók online rendelnek a Rossmann webshopjából, a termékeket egy tartós, rendkívül sokszor újra használható táskába helyezik, ami ideális megoldás a termékek szállításához. A cég saját autós futárszolgálata a tartós táskával érkezik a vásárlókhoz, akik egyszerűen kipakolhatják a termékeket otthonukban, majd a futár visszaviszi a táskát, hogy egy újabb rendelésnél újra hasznosítható legyen.
A Rossmann csomagolásmentes szállítási megoldása az első ilyen kezdeményezés a drogériaszektorban Magyarországon, és a cég arra ösztönzi az ügyfeleit, hogy próbálják ki az új csomagolásmentes kiszállítási opciót.